Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 49 to 57 of 57

Thread: OMG He does potty like a girl!

  1. #49
    Dog Park Attendant mbuxx's Avatar
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    416
    Bulldog(s) Names
    Samson
    Likes (Received)
    0

    Default

    Lol Samson still doesn't lift his leg at 17 months. I swear his junk touches the ground when he squats too

  2. #50
    Snookie ain't got nuttin on me! Become a 4 Paw Member
    I Have Earned Community Veteran Status!
    ChanelnBrutus's Avatar
    Real Name
    Rosemarie
    Location
    New Jersey
    Posts
    5,077
    Bulldog(s) Names
    Brutus (EBD 6/4/11), Chanel (Pitbull 12/23/06)
    Likes (Received)
    1

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Quote Originally Posted by mbuxx View Post
    Lol Samson still doesn't lift his leg at 17 months. I swear his junk touches the ground when he squats too
    Lol Were imbarassing our boys lol I have to clean his junk every time after he pees b.c it does touch the ground and thats nasty ughhhhh Gotta love em
    Everyone wants to kiss a bullie

  3. #51
    Pet Sitter
    Country
    USA
    Posts
    334
    Bulldog(s) Names
    waiting for us at the rainbow bridge
    Likes (Received)
    45

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Mr. D didn't lift his leg for a long time, I think he started after a year or two. Every so often he will still squat though.... oh, and he kicks the living heck out of it after he pees and poops. He's actually made his poop go airborne before - good thing no one stands behind him when he poops, lol.

  4. #52
    Snookie ain't got nuttin on me! Become a 4 Paw Member
    I Have Earned Community Veteran Status!
    ChanelnBrutus's Avatar
    Real Name
    Rosemarie
    Location
    New Jersey
    Posts
    5,077
    Bulldog(s) Names
    Brutus (EBD 6/4/11), Chanel (Pitbull 12/23/06)
    Likes (Received)
    1

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Quote Originally Posted by bulliemommi View Post
    Mr. D didn't lift his leg for a long time, I think he started after a year or two. Every so often he will still squat though.... oh, and he kicks the living heck out of it after he pees and poops. He's actually made his poop go airborne before - good thing no one stands behind him when he poops, lol.
    Hahaha that would be hysterical if someone was ...bahaha and got in the face bahahah Sorry! LOL Sometimes Brutus kicks sometimes he doesnt its weird...I dont think he is ever gonna lift Im thinking he sees his sister go and he goes right next to her so maybe he is trying to be like her lol
    Everyone wants to kiss a bullie

  5. #53
    .................
    Real Name
    Becky
    Location
    Southern California
    Posts
    14,938
    Bulldog(s) Names
    Jake
    Likes (Received)
    4

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    . Jake started lifted his leg about 8 months too! But he still squats a lot! And..my female squats AND lifts her leg!

    ​Heyyyyyyy! What's wrong with peeing like a girl anyway???

  6. #54
    Snookie ain't got nuttin on me! Become a 4 Paw Member
    I Have Earned Community Veteran Status!
    ChanelnBrutus's Avatar
    Real Name
    Rosemarie
    Location
    New Jersey
    Posts
    5,077
    Bulldog(s) Names
    Brutus (EBD 6/4/11), Chanel (Pitbull 12/23/06)
    Likes (Received)
    1

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Quote Originally Posted by JAKEISGREAT View Post
    . Jake started lifted his leg about 8 months too! But he still squats a lot! And..my female squats AND lifts her leg!

    ​Heyyyyyyy! What's wrong with peeing like a girl anyway???
    Bahahahah the squat-lift TOO FUNNY! I think Im going to accept he will never pee like a man!
    Everyone wants to kiss a bullie

  7. #55
    .................
    Real Name
    Becky
    Location
    Southern California
    Posts
    14,938
    Bulldog(s) Names
    Jake
    Likes (Received)
    4

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Quote Originally Posted by ChanelnBrutus View Post
    Bahahahah the squat-lift TOO FUNNY! I think Im going to accept he will never pee like a man!
    Men can't aim straight anyway...in more ways than one....

  8. #56
    Snookie ain't got nuttin on me! Become a 4 Paw Member
    I Have Earned Community Veteran Status!
    ChanelnBrutus's Avatar
    Real Name
    Rosemarie
    Location
    New Jersey
    Posts
    5,077
    Bulldog(s) Names
    Brutus (EBD 6/4/11), Chanel (Pitbull 12/23/06)
    Likes (Received)
    1

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Quote Originally Posted by JAKEISGREAT View Post
    Men can't aim straight anyway...in more ways than one....
    BAHAHAHAHAHAHAHA You crack me up
    Everyone wants to kiss a bullie

  9. #57
    I'm not OCD....now who moved my bulldog? I am an EBN Reporter
    Become a 4 Paw Member
    I Have Earned Community Veteran Status!
    Need help with the forums?  Contact me!
    2BullyMama's Avatar
    Real Name
    Christine
    Country
    USA
    Location
    Gilbertsville, PA
    Posts
    40,169
    Bulldog(s) Names
    Lambeau, Chelios (Frenchie), Nitschke (2004-2011) and Banks (2005-2014)
    Trophies
    Likes (Received)
    11506

    Default Re: OMG He does potty like a girl!

    Quote Originally Posted by JAKEISGREAT View Post
    Men can't aim straight anyway...in more ways than one....
    A statement that could not be more true!!!
    ----------------------------------------------------------------
    There is a part of your heart not alive until a bulldog has entered your lif
    e.

    Nitschke (2004-2011) and Banks (2005-2014) -- My angels
    Thank you for all the love, fun and teachings




Page 5 of 5 FirstFirst 12345

Remove Ads

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •